Pirkó

Szombaton egy örvendetes esemény miatt (megszületett Róza -és a baráti társaság férfi tagjainak kutyakötelessége "feláldozni" magát a T.F.* bulin.) egyedül maradtam itthon , elterveztem, hogy most aztán pótolok mindent és kiolvasom a zinternetet, de a modem azt mondta : -csütörtök.
Marhára felbosszantottam magam, ebből látszik az, hogy valószínűleg khm... függő vagyok.
De ha már úgy esett,-és csodamód Marcim alvókája is jól működött, végre-végre befejeztem Pirkót, aki már (és színes testvérkéi mééég) régóta várja, hogy megszülessen. (MegVarródjon.)
Tehát imhol Ő.


Matrojska -baba kitűző, anyaga gyapjúfilc, hajában egy swarovski (Crystal 2 AB) pillangó csillog-villog,szoknyáján is megcsillan 3 pici kristály (színe:Siam, Crystal 2AB )
Biztonsági kapoccsal záródik, mérete kendőbúbtól-szoknyaaljig 8 cm.
A BOLTban várja szemlesütve, hogy érte menjen Valaki....

2 megjegyzés:

Babra írta...

Nagyon nagyon édi! Az arcpirja pedig egyenesen fantasztikus:)

Vikta írta...

Kölcsönöztem az enyémből... :D