Díj

Díjat kaptam Cucutól éa Monától, nagyon jól esett, hogy gondoltatok rám.
A vándordíjhoz kapcsolódó szabályok:

  • ki kell tenni a logót a blogra,
  • be kell linkelni azt a személyt, akitől kaptam,
  • el kell árulni magamról 7 dolgot,
  • tovább kell küldeni 7 blognak, és üzenetet kell hagyni a kiválasztottaknak 


Már mindenki megkapta, akiket olvasok-így aztán...

De azért jöjjön a 7 dolog:
  1. Kétkezes vagyok.
  2. Nincs jogosítványom.Amikor bandukoltam annó' beiratkozni tanfolyamra, a zebrán elütött egy autó-ezt égi jelnek vettem. (Lassan viszont felül kell bírálnom ezt a dolgot, a jelekkel, mert így ez az állapot tarthatatlan)
  3. 1 éves korom óta ugyanazzal a kis tompa hegyű villával eszem.Egy cica van a nyelébe vésve.
  4. Rémületesen lusta vagyok.A mottóm (-ha lenne:) ) "-Amit ma megtehetsz, nyugodtan elhalaszthatod holnapig".
  5. Pettel (A Férjem) évfolyamtársak voltunk a gimiben, mint később kiderült, egy 2. tablónézegetős randin-Anyáink osztálytársak voltak -ugyanott.
  6. Nagycsoportos koromban már tudtam olvasni, faltam a könyveket, -mindent-, amit Anya nem tett túl magasra a könyvespolcon...
  7. Nagyon félek a békáktól.

3 megjegyzés:

Mona írta...

Hát igen, amikor megkaptam a jogosítványom, autóbalesetes tragédia történt a családomban, nem is tudom meddig... sokáig nem mertem vezetni, aztán fogtam az égi jelet és átértékeltem.
Nekem is megvan még a bögrém, a kistányérom, imádom a kislányt rajta, ahogy eteti a madarakat.
Lustaság fél egészség! Én nagyon egészséges vagyok, főleg ha vasalni kell, ez valahogy nem fér bele a rend- és tisztaságmániámba :)
Jajj, csak békát ne! Meg meztelen csigát!!!

Piroska írta...

Béka jöhet minden mennyiségben! De "hajléktalan" csigát egyet sem!!!!!!
Pirimami a virágoskertjéből

Vikta írta...

Mona! Pfüh, én még a vasalást szeretem a legjobban....

Piroska!A nesztelen mezteleneket kihagytam a sorból...pfúj..egyszer még kisiskolásként sátortáboroztunk, kapott a csoportunk egy nagy szatyorni cseresznyét, nagyszeműt-ropogóst...másnapra tele volt a zacsi ezekkel a kis undi lényekkel...volt nagy sikítozás:D
Amúúúgy SZIAAA! itt:))