Summer craft - Polipgyár

Ütemtervvel készültem az idei nyárra, estéken át kutakodtam, és listákat írtam, és dobozokat túrtam át, alapanyagkészletet frissítettem, hogy zökkenőmentesen tudjunk alkotni a kisfiaimmal, olykor kiegészülve barátokkal, unokatestvérekkel... :)

Az első dokumentált délelőtt eredménye:



Mire lesz szükség?

Színes gyöngyök
Pudingos doboz/műanyagpohár
Mozgó szemek (ragasztható)
Színes hímzőfonal
Ragasztó
Uzsonnás zacskó
Néhány gyerek (8,6,6 évesek)
Türelem 




A kis dobozokra ragasszuk fel a szemeket, rajzoljuk fel a szájat (,hogy ne kenődjön, inkább alkoholos filcet használjunk) . Hegyes ollóval fúrjunk 8 lyukat a pohárka alsó peremére, nagyjából egyforma távolságra. Fűzzük bele a színes zsinórokat, amit már csak díszítenünk kell a gyöngyökkel. Mókásabb és zörgősebb lesz a polipunk, ha minden második lyukba, vékony, csíkokra szabdalt uzsizacskót rögzítünk.

Tádáááám! Készen is vagyunk. 


Koncentráció

Kreativitás

Boldogság :)





Nincsenek megjegyzések: